fredag 16. september 2011

Cortina-votter med krøll

 En tur på Spar Kjøp i vår, resulterte i at en hel haug med cortina soft ved et uhell (?) havnet i handlekurven min. Jeg hadde jo ikke annet valg enn å betale for garnet og ta det med hjem, uten å vite hva jeg skulle bruke det til. 
Nå holder jeg på å strikke votter av det.
Det var jo overraskende, sier du? Aner jeg en liten sarkastisk undertone der?
Vel, her er første par ut:


Damevotter.
Garn: Cortina soft
Pinner nr 51/2 og 6.
Utovet.
Dekor: Nålefilting.
Oppskrift: Eget påfunn.



Og med det ønsker jeg dere en riktig god helg!

6 kommentarer:

  1. Så mange fine votter du har laget i det siste, flotte er de !
    Det var sikkert meningen at du skulle ha det garnet vettu :))
    Ha en fin helg, klem.

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    kjempe fine votter:)likte fargene:)

    Ja på Ulefoss gjør de seg klar for vinteren:)Mye godt å ha på hendene i deres hus ser jeg:)

    God helg til dere alle;)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Flotte votter! Jeg har nylig strikket tre kronepannebånd nå som jeg har tovet. Ett i Cortina, ett i Safir og ett i Fritidsgarn. Skal si de tovet forskjellig selv om de ble tovet sammen! Cortinagarnet tover veldig mye i forhold til Fritidsgarnet!
    God helg til deg-
    hilsen Sissel

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte votter-skulle ønsker jeg klarte strikke votter

    ha en flott uke
    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Ingenting er som hjemmelagde votter. Stilig dekor.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails