torsdag 10. mars 2011

Kjøleskapsmagneter

Jeg har lenge hatt lyst til å lage magneter med noen av retrostoffene mine. Jeg er liksom ikke så flink til å sy, og så for meg at å lage magneter kunne være en overkommelig oppgave for meg.
Magnetene ble fine de, og oppgaven var overkommelig. Jentene mine på 10 og 11 år, synes det var artig, men siden jeg bare haddde kjøpt inn til 6 magneter, så fikk de bare prøvd seg så vidt. 

Nå har vi endel kjøleskapsmagneter, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe inn mer utstyr til slike. Men jeg kunne tenkt meg å lage hårspenner på denne måten. Noen som vet hvor jeg får kjøpt utstyr til slike hårspenner?

PS! Mange som var interessert i disse magnet-pakkene så jeg oppdaterer med litt mer info. Magnet-pakken er kjøpt på ebay: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170343338537&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123 Rask levering og bra service!  Stoffet har jeg kjøpt på en bruktbutikk.

8 kommentarer:

  1. Så fine de var! :) Hvordan var fremgangsmåten for å få de så slette og fine? Bare lim?

    Du kan evt sjekke panduro eller andre type hobbybutikker for å lage hårspenner :)

    Klem Ida :)

    SvarSlett
  2. Takk, Ida! Neida, ikke noe lim her på tøyet. Det var bare en slags form jeg la dem inn i, og så ble de slik! :-) Magneten bak måtte jeg lime på, og så tenkte jeg at jeg heller kunne lime fast hårkliper.

    SvarSlett
  3. Hei Tina!!

    Herlige magneter,elsker retrostoff..''

    Kan ikke hjelpe deg med hvor du får kjøpt utstyr,men kanskje panduro,men der har du sikkert vært..

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  4. Stilige kjøleskapsmagneter i retro stoff!!!

    SvarSlett
  5. De ble jo kjempefine :)
    Man for kjøpt hårspenner og d.i.v. på ponduro og den siden som jeg bestiller mye av http://www.cchobby.no/
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  6. Kjempefine kjøleskapsmagneter:)

    SvarSlett
  7. Jeg vil også ha slike kjøleskapsmagneter! Flink du er! :)

    SvarSlett
  8. Stilig! Kunne vel ha laga knapper på samme måten også? Jeg skjønner at jeg har langt igjen å gå i "lage ting"-verdenen, men kjempe å finne inspirasjon så lett tilgjengelig. Tenk om blogspot.com hadde eksistert da jeg var yngre, jeg hadde vært ustoppelig :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails