lørdag 12. februar 2011

Nedbrettsvotter med bobler på

Lillegutt trengte tovavotter  - og endelig fikk jeg tid til å strikke til han! 


Tenkte det kunne være greit med nedbrettskant så kan vottene varme godt over håndleddene. Dessuten sitter de nok bedre på under lek når de er lange. Jeg forminsket dermed nedbrettsvottemønsteret jeg laga her om dagen. Vottene fikk nålefiltede bobler på, for Lillegutt er veldig fasinert av såpebobler.


To sleiver og en lyslykt hjalp meg å vise frem vottene. :-)

Ha en fortreffelig lørdagskveld!




4 kommentarer:

  1. Fine votter - artig at tommelen var annen farge:)

    SvarSlett
  2. Herlige votter som kommer til å varme en skjønn prins:)

    Ja jeg var litt seint ute på det opphørs salget skjønner jeg,var ganske utplukka:)Du fikk sikkert tak i mye bra:)

    ha en fortsatt fin helg,og håper alt er bra m dere alle..

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. De så fine og varme ut, lurt med nedbrettskant :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  4. Tøffe vottar! Sikkert eit dumt spørsmål, men: Når i prosessen filtar du på dekoren? Før toving?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails