fredag 3. desember 2010

Dagens kjærestevotter



4 kommentarer:

  1. Har du tellinga? Nå har du jammen strikket mange par! Kjempefine er de.

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fine.Har strikket noen kjærstevotter jeg å men ikke tovede.Virkelig fin var de.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Ulla-Bella; jeg tror jeg har rundet, eller snart runder, 20 sett nå i høst... Og flere kommer - men nå er bestillingslista full fram til jul! :-)

    SvarSlett
  4. Åååå, akkurat hva jeg har lett etter! Gir du ut oppskriften? Tenkte jeg skulle strikke et par til kjæresten min, men har bare to uker på meg før jeg drar til foreldrene mine, så må få tak i oppskrift og garn ganske fort. ser at du har full bestillings liste frem til jul og jeg trenger noe å holde på med, og disse var jo bare nydelige. Hadde blitt kjempe glad om du hadde sendt meg en mail eller svart meg på min blogg. Miss.bakke@hotmail.com / theisabell.blogg.no

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails