mandag 25. oktober 2010

Gode, gamle slagere

Lommetøfler er kjekke saker! Raske å strikke, god passform og så varmer de akkurat passe!

 

Lommetøfler ser imidlertid litt merkelige ut for de er sydd sammen - ja, egentlig ser de litt merkelige ut også etter at de er sydd sammen og før de blir tredd på foten:


Jeg har hatt mye moro med å gi vekk slike tøfler - uten medbringende forklaring! :-)


Oppskrift finner du på Hedvigs blogg, men for å få dem i størrelse 34-35, er disse strikket på p 3,5 istedet for 4. Kjekt å vite!

7 kommentarer:

  1. Så søte lommetøfler du har laget.

    SvarSlett
  2. Så fine :) Jeg vil også strikke noen...de jeg har begynne å bli slitt...

    ha en god mandag...

    SvarSlett
  3. Nei, så morro at det er en enkel ting å lage!
    Jeg har fortsatt litt vanskelig for å se at den "vesken" skal passe på foten - hehe - men må vel kanskje lage litt tid til å prøve dette en gang :)
    Takk for at du linker opp til oppsrift :D

    SvarSlett
  4. Hvor er de fine. Sådan nogle vil jeg prøve at strikke :)

    SvarSlett
  5. Så fine de er! Takk for tipset - kjempesmart gaveidé :) Ha en fortsatt kreativ uke :)) Klem

    SvarSlett
  6. Heisann:)

    Sånne tøfler strikker jeg også - men de er litt annerledes - fra et eldgammelt mønster. Alle som har fått sånne av meg bare elsker dem :)

    Ta en tur inn til meg - der venter det en AWARD på deg:))

    Sen nattklem fra Mimmi :)))

    SvarSlett
  7. Så fine de var :-) Enkelte ting går heldigvis aldri av moten :-D

    Ha ei fin uke og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails