søndag 3. oktober 2010

Det regner i dag

Det regner i dag. Men det gjør ingenting. Da har dagen en tendens til å bli ekstra kreativ.

I dag skal jeg tove disse vottene.

Og dekorere et par kjærestevotter som kom ut av maskinen i går, strikke ferdig et par tøfler til Lillegutt, og begynne på noen retro-nøkkelbånd som jeg har hatt planer om lenge, men som jeg ikke fikk tak i nøkkelringer til før på fredag...Og kanskje rekker jeg en liten bloggrunde sånn innimellom!  

Ha en kreativ, koselig og kul søndag du også!

6 kommentarer:

  1. Du er veldig flink og kreativ:)

    Pleier du å sy på dekorasjonen før eller etter du tover vottene dine?

    SvarSlett
  2. Dette var ett hyggelig nytt blogg bekjentskap...Mye flott du lager:) Kommer gjerne flere ganger innom ..
    Ha en strålende søndag

    SvarSlett
  3. Oi, så mange fine votter du lager :)

    SvarSlett
  4. Her går det unna i votteproduksjonen =)

    Nålefilter eller broderer du på motivene?

    SvarSlett
  5. Takk for fine kommentarer - hyggelig å komme hjem til etter en regnværstur i skogen! :-) Jeg nålefilter dekor på vottene, noen ganger før og noen ganger etter toving. Det gir to helt forskjellige uttrykk. Disse vottene har fått dekor før toving.

    SvarSlett
  6. Høres ut som om du har behov for en regnværsdag i ny og ne ;-)

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails