onsdag 22. september 2010

Votter i jordfarger

Jeg elsker å strikke med restegarn. Det er så spennende å se hvordan produktene blir seende ut til slutt, at jeg nesten ikke greier å legge fra meg pinnene. Disse vottene er strikket med utgangspunkt i ett nøste hvitt fritdsgarn og rester fra kjærestevotter.


Og disse ble til av en haug med rester i Pt3:


Øverste par er str dame, det nederste er str 10-12 år/liten dame eller liten herre. Begge parene skal selges eller gis bort i presang (Kr 230 for dame, 200 for de mindre). Hvis noen er interessert i disse, eller noen av de andre vottene jeg legger ut, så får de rope ut! :-) Venner som vet de skal få julegave av meg, kan gi meg et lite hint...

Tusen takk for alle de fine kommentarene jeg får på bloggen min. Jeg skal snart takke dere med en give away - den er under planlegging og skal presenteres til helga! Følg med! 

Ha en fortreffelig aften!  

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails