torsdag 30. september 2010

Varme til hender


Noen foretrekker helt enkle, ensfargede votter. Så da har jeg strikket noen av dem også. Jeg kan jo nålefilte eller brodere dekor etter hvert, men foreløpig ser de bare sånn her ut. Myke og deilige alle sammen, akkurat sånn som jeg foretrekker dem.

Forresten - noen av dere som følger bloggen husker kanskje at vaskemaskinen begynte å lekke vann og at den kanskje hadde takket for seg etter mange år i tovingens (og vaskingens) tjeneste. Vel, det viste seg at det kun var et rør fra vasken som var lekk, ikke maskinen. Den har bare tilfeldigvis avløpet sitt i denne vasken og er dermed helt uskyldig. Heldigvis. Så da kan jeg både vaske og tove mer! Hurra.

Et vottesmil...

Lillegutt syntes disse var veldig deilige...

Lilla er en herlig farge.

Ellers må jeg bare få takke for alle som er med på give awayen min! Det har vært så utrolig artig å følge med på alle kommentarene som har strømmet inn siden jeg startet den på lørdag. Jeg begynte med å besøke alle og legge igjen kommentar, men det måtte jeg gi opp for det tok så mye tid. Men det kan jeg si at det er mange, mange flotte blogger der ute og like mange trivelige bloggere! Og jeg skal fortsette å besøke dere deltakere, men det blir nok ikke fortløpende...Heller en nå og en da.

Og så en stor takk til alle som er blitt følgere av bloggen min. Deres profiler prøver jeg å titte innom og se om dere har blogg. Har funnet mange fine blogger på den måten også! Jeg har hatt en konkurranse gående blant følgerne, en lite kjent sådan: Etter 50 følgere trakk jeg ut en liten premie til en av dem. Vinneren denne gang ble Talentina. Hva Talentina får tilsendt i posten, får være en overraskelse inntil hun har mottatt den! Men det er noe som ikke så mange andre har, for å si det sånn...

Neste vinner trekkes ut ved 100 følgere - så her er det ingen grunn til å sitte på gjerdet og vente! :-)

Ha en superduper-flott dag!

4 kommentarer:

  1. Jeg synes vottene er flotte uten pynt også:) De ser så gode og varme ut:)

    SvarSlett
  2. De varmer nok godt utover den kalde høsten =)
    Du lager så masse fint, blir aldri så lite litt inspirert. Klør etter å bli ferdig med de noen og tjue prosjektene mine ;)

    SvarSlett
  3. Disse var skikkelig flotte! :)

    SvarSlett
  4. Nydelige votter - falt totalt for de lilla jeg, herlig farge :-) Så bra at vaskemaskina ikke var ødelagt da :-D Keep on!

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails