torsdag 1. juli 2010

Hekla mobil-vesker

I fjor høst hadde jeg dilla på å hekle mobilvesker, alle med hver sin personlighet. Nesen fungerer som lukke-knapp slik at mobilen ligger trygt og godt og ikke faller ut om man skulle finne på å stå på hodet for eksempel... Mobilveska har også fått ei hekla snor slik at den kan henge rundt halsen. Da er den lett å henge fra seg på en krok når man kommer hjem, så vet man alltid hvor man har den.

Mobilveskene er spesiet tiltenkt barn, men jeg har selv en av denne sorten og synes den er kjekk å ha, særlig når man ikke har lommer på buksa...

I alle fall - i fjor var jeg ikke så ivrig med blogging, så disse er ikke vist frem før. Nå tok jeg frem de som ikke ble solgt til jul i fjor, og knipsa dem for fremvisning her. Tenker jeg skal legge dem på Epla-butikken min også.

Ingen oppskrift finnes, disse blir til underveis i heklinga. Det er derfor de alle er forskjellige. Men jeg kan sikkert klore ned en slags fremgangsmåte hvis noen ønsker... Gi meg et lite hint i så fall!

6 kommentarer:

  1. Kjempe fine. Jeg bruker den tovede mobilvesken jeg fikk av deg daglig så den er dypt elsket :D

    SvarSlett
  2. Så kjekt du vil følge meg også, gøy når noen kommenterer det du legger ut. Oppskriften er fra Sandnesgarn, kjøpte heftet hos min lokale garnbutikk. Hvis du vil kan jeg scanne den og sende den til deg på mail!?

    Klems Roniken :-)

    SvarSlett
  3. Kult. Dette hadde nok vært for noen av ungene her hjemme også ja. Kjekkt. Ha ei riktig god helg.

    SvarSlett
  4. Takk for fine kommentarer! :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails