søndag 7. februar 2010

Hvorfor "Strikketistrikk"?

Lurer du på hvorfor bloggen min heter "Strikketistrikk"?

"Strikketistrikketistrikketistrikketistrikk" - det er slik det låter av strikkepinnene mine. Stakkars familien min må bare holde ut - klikkelyden er i bakgrunnen enten vi ser på TV eller kjører bil.

Jeg liker så godt denne animasjonen. Den strikkegale dama kunne nesten vært meg selv. :-) Len deg tilbake og nyt!


Denne sprø filmen var i tankene mine da jeg la navn på bloggen min. "Strikketistrikketistrikketistrikketistrikk..." Det blir en besettelse!

For noen uker siden, laget vi forresten våre egne animerte filmer. Alle i familien tegnet hver sine figurer og så laget vi en bakgrunn. Resultatene har vi lagt ut på Youtube:

Først filmen Kaos. Den heter det fordi det ble litt mye som skjer og litt vanskelig å følge med. Men det er vår første animasjon!


Neste film ble litt roligere. Den heter Crazy Donkey og tiåringen har regien:

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails