onsdag 10. november 2010

Vinveske for den musikkglade

Denne vinveska har vært veldig tålmodig, kan man si. Først lå den uferdig i strikkekurven min i laaaang tid, så lå den utovet i vaskekjelleren i mange dager, for deretter og stå uten dekor i enda flere dager. I dag fikk den endelig pynten på seg!


Nå står den så stolt og fornøyd og venter på å bli med på julemesse. Der skal den vise seg frem og forhåpentligvis er det noen som tar den med hjem.


Kanskje får den et gråpapir rundt magen og blir lagt på et kott. Slik må den ligge i lange tider, før den blir tatt ned og lagt i bilen og kjørt til et sted. Og det er nesten underlig at sånt no hende kan, for den som pakker den opp er ...

...kanskje DEG! 

Ja, hva vet jeg?

Jeg tok visst litt av her - som dere skjønner har Teddybjørnens vise inspirert dagens tekst. Forøvrig min eldste datters favorittsang da hun var bitteliten!

3 kommentarer:

  1. Kanskje du burde koblet på en liten sender for å følge dens vei:) Den ble veldig fin med pynten sin:)

    SvarSlett
  2. Veldig fin!! Jeg er med i kor- kanskje jeg burde lage noen sånne til mine korvenner...?
    Bra den er så tålmodig da♥
    klem

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fin vinveske.Lykke til på julemessa.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails