fredag 5. november 2010

Pulsvanter med turkis

Jeg har noe ullteppegarn liggende som jeg en gang hadde noen planer for, men etter som tiden har gått, er disse planene forkastet og nye kommet til. Ikke helt uvanlig tilfelle...

Ullteppegarnet har blitt liggende urørt. Inntil denne uka. Tre par pulsvanter i dobbelt ulltappegarn, er blitt til.


Oppskrifta ble til underveis, og etter toving viste det seg at de ble i barnestørrelse. Helt greit, forøvrig. Det paret som ligger badet i sol, er allerede gitt bort. De andre parene blir nok med på julemesse, tenker jeg.

7 kommentarer:

  1. Kjempefine!! Svart og turkis er knallfint sammen da!
    Ha en fin fredag-
    klem

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fine.Å så lurt.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Lekker turkisfarge:-)
    Glade fingerløse vanter :-)
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  4. Så tøffe de ble :-) Turkis er skikkelig lekkert :-D

    Riktig god helg og klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Søte strikkeprodukter! Ha en riktig god helg! Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefine :D
    pakken fra pakkeleken har kommet :D skal blogge det over helgen :D
    ha en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  7. Tusen takk for kjempeflott pakke i gaveleken jeg fikk idag:) Du kan lese om den i bloggen min:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails